Вашият профил

Често задавани въпроси (ЧЗВ)


 

  • Как мога да разбера каква ще бъде стойността на доставката?

При поставяне на продукти в пазарната количка сайта калкулира стойността за доставка въз основа на стойността на поръчката. Ако не виждате стойност за доставка в пазарната си количка можете да ни пишете и да получите информация на посоченият от вас и-мейл.
Повече информация относно доставката: https://www.clc.bg/help/shipping

  • Мога ли да поискам да ми изпратите продуктите чрез посочена от мен куриерска фирма?

Доверете ни се! За нас е важно да работим с фирми, които работят бързо и коректно и изпращат до всяка точка на България, така че да сме сигурни в доставката и това че вие сте останали доволни. Поради тези причини не можем да ви предложим изпращане с фирма, различна от тези, които сме отбелязали на сайта ни.

  • Как се поръчва през този сайт?

Създали сме страница, на която сме разказали как се прави поръчка през този сайт. Разказали сме накратко как става поръчването на продукти от избора им до изпращане на поръчката. Подробна информация може да намерите на https://www.clc.bg/help/how-to-order

  • Как мога да платя?

Плащането за България става с наложен платеж (плати при получаване). В наложения платеж е включена както стойността на поръчката ви, така и стойността за изпращането (ако има такава).
Ако имате въпроси, на които не сме отговорили можете да ни позвъните или да ни пишете на посочените телефони и имейл.

  • Мога ли да взема продукти на кредит?

За частни клиенти това не е възможно. За църкви и организации можем да предложим условия за работа, които са изгодни и за двете страни.

  • Ние сме църква/организация и искаме да зареждаме книги и материали от вас. Как може да стане това?

Работим по няколко начина с различните църкви, така че да е максимално удобно и за двете страни. Свържете се с нас за да можем да обсъдим как можем да си съдействаме :) Можете да ни позвъните или да ни пишете на посочените телефони и и-мейл.

  • За колко време се изпълняват поръчките?

Поръчката ви ще бъде обработена до 5 работни дни като ще бъде доставена в срок според избрания от вас начин на доставка. Въпреки този срок е възможно да пристигнат и по-бързо. В случаите, в които поръчката е направена в събота пратката се обработва в първият работен ден /понеделник/ и при наличието на всички продукти по поръчката се изпраща.  За някои населени места става по-бавно вследствие на това, че няма ежедневна куриерска линия или е трудно достъпна.

  • Кога ще получа потвърждение от вас, че сте приели поръчката?

При пускане на поръчка през сайта ще получите автоматичен и-мейл, че сме уведомени и сме получили вашата заявка. Ако това е вашата първа поръчка в рамките на същият или на следващият ден екипа ни ще се свърже с вас за допълнително потвърждаване на поръчката. След като сме сигурни, че сте получили ясна и точна информация за избраните продукти поръчката започва да се подготвя за изпращане. Ако това не е първата ви поръчка и екипът ни няма нужда от допълнителна информация от вас, тогава бъдете спокойни, защото поръчката ви вече се обработва и ще бъде изпратена съвсем скоро!

  • Какво да направя ако продукта не отговаря на това, което е посочено в сайта?

Ако за съжаление се случи да получите продукт, който не сте поръчвали ви молим да ни пишете и да ни дадете възможност да се погрижим за този проблем.

  • Защо в пратката има продукт, който не съм поръчвал и не съм заплатил?

Възможно е при кампании да получите промоционален подарък. Надяваме се, че ще ви бъде полезен.
Ако смятате, че е объркване, можете да се свържете с нас като ни позвъните или да ни пишете на посочените телефони и и-мейл.

  • Как да заплатя?

Най-често се избира метод на плащане „наложен платеж”. При този случай заплащате продуктите при получаване на поръчката според зададения от вас начин на доставка. Ако желаете да заплатите по банков път или през интернет с PayPal или друга онлайн система можете да ни напишете e-mail или да го уточните с нас, когато екипа ни се свърже с вас.

  • Мога ли да поръчам и да получа продуктите още днес на адрес в София?

На този етап не предлагаме такава услуга, но книжарницата ни работи от понеделник до събота, така че можете да ни посетите и закупите желаните от вас продукти на място. За да сте сигурни, че имаме в наличност, това което търсите, моля да се свържете с нас по телефона. Книжарницата се намира в близост до метростанции и се намира в централната част на града, така че да е удобно за вас. Адреса на книжарницата ни можете да намерите като натиснете бутона „МАГАЗИН“ до бутона за „ТЪРСЕНЕ“ отгоре на всяка страница на сайта ни, или на следния линк:https://www.clc.bg/location/sofia

  • Мога ли да поръчам през онлайн магазина, но да дойда да си взема пратката от магазина ви?

Ще се радваме да ни посетите. След като поръчате през онлайн магазина екипа ни ще се свърже с вас по телефона. Това е добър момент да му предадете, че не искате пратката да бъде изпратена, но ще дойдете лично да си я вземете. Ще сме щастливи да ви посрещнем в книжарница CLC!

  • Мога ли да поръчам днес и да получа пратката си в избран от мен отсрочен ден?

За нас е много важно пазаруването през онлайн магазина да е максимално удобно за вас. След като поръчате през онлайн магазина екипът ни ще се свърже с вас по телефона. Това е добър момент да поясните, че желаете поръчката да бъде изпратена в конкретен ден. Можете да ни поръчате пратка и да ни посочите близък или отсрочен ден за доставка. Възможно е когато денят за доставка наближи екипът ни да се свърже с вас за потвърждение. Ако желаете да получите допълнително обаждане можете да го поясните при първото такова от наша страна.

  • Не ми е комфортно да се регистрирам в сайта, но искам да пазарувам. Как да го направя?

Можете да ни изпратите и-мейл с номерата на желаните продукти (Код, ISBN) и/или точното име на продукта, зададен на сайта; адрес за доставка според избрания от вас начин на доставка; телефон, на който да можем да ви позвъним. Ние ще калкулираме стойността за доставка и ще ви изпратим оформената поръчка по и-мейл за преглед или ще ви потърсим по телефона за финализиране на поръчката. Можете да направите поръчка и по телефона по всяко време в работното време на книжарницата ни: 02/983 12 21

  • Какво е вашето работно време?

Работното ни време можете да намерите тук: https://www.clc.bg/location/sofia

  • Къде се намира книжарницата?

Книжарница CLC се намира в София в близост до Централни Хали на ул. Цар Симеон 45. Ще се радваме да ви посрещнем. Можете да ни позвъните за да потвърдим дали продуктите, които ви интересуват в момента са в наличност в книжарницата ни. Повече информация можете да намерите на този линк: https://www.clc.bg/location/sofia

  • Получих дефектен продукт и искам да направя рекламация.

За нас е много важно продуктите, които ви изпращаме да са в изряден вид. Ако се случи да ви доставим продукт, който не съответства на обещаното от производителя качество поради дефект ви молим да се свържете с нас по телефона или и-мейл и да ни дадете възможност да го заменим или да ви възстановим похарчените средства.

  • Не мога да си получа пратката както сме уточнили. Какво да направя?

Ако сте уточнили с наш консултант, че желаете пратката ви да бъде доставена по определен начин то вие можете да промените вашата инструкция към нас, но до момента на изпращането. Но ако пратката потегли от нас всяка промяна води до промяна и в стойността на доставката, която разлика ще трябва да покриете вие. Ако все пак се наложи да пренасочите пратка от един вид доставка към друг вид можете да ни позвъните и нашите консултанти ще ви предложат най-изгодните варианти - понякога разликата е малка, а понякога е по-голяма и ние ще ви съдействаме за избора на най-добрия вариант. Ако позвъните на куриерската фирма те също ще ви предложат най-изгодните варианти за промяна в условията на доставката.

  • Важно за доставка до офис на Еконт.

Когато изпращаме пратки до офис на Еконт е хубаво да си ги приберете в 7 дневен срок, защото след това за всеки ден престой в офис на куриера започва да се трупа магазинаж малко по-малък от 5 лева за всеки изминал ден. Куриерите на Еконт се стараят да се обадят по телефона ако забележат, че някоя пратка се застоява и скоро ще излезе от 7 дневния срок за да ви дадат време да си я вземете. Правят го с цел да ви улеснят ако сте я забравили и да ви спестят средства. 

  • Получих известие, че съм направил повече от една поръчка. Какво да направя?

Това не бива да ви притеснява. Каталога приема онлайн автоматично заявки, но когато се повтарят ние го виждаме. Понякога се случва да получите известие, че сте направили не една, а две поръчки. Това може да се случи по най-различни причини - да кликнете без да искате два пъти при изпращането на поръчката заради интернет връзката или дори това да стане без да забележите. Това не бива да ви притеснява, защото ние не изпращаме без да обсъдим с вас такива неща. Ако имате известия за няколко поръчки, не се притеснявайте, защото при разговор с наш консултант можете да уточните този въпрос. И също ако сте изпратили поръчка и до 30 минути след това се сетите за още нещо, което ви харесва можете да създадете нова поръчка да я изпратите като бъдете съвсем спокойни, че тези две поръчки ще дойдат заедно и няма да бъдат с отделни доставки, а само с една доставка.

  • Изпратих запитване през формата за контакт, но не получих отговор. Защо?

Понякога получаваме запитвания, на които отговаряме с имейл, но веднага след това получаваме съобщение за недоставена поща, което вероятно означава, че някой символ в посоченият имейл е бил сгрешен. Ако не получите от нас отговор до 2 дни можете да ни позвъните и да говорите с нашите консултанти по телефона.

  • Не откривам отговори на моите въпроси на тази страница.

Ще се радваме да ви изпратим подробен отговор на вашият и-мейл. Пишете ни на мейл [email protected] и очаквайте отговор в рамките на 7 работни дни. Можете да се свържете с нас на следният телефон: 02/983 12 21.